• Recent Articles

JohnnyStingray-2971

Tilhenger med båter stjålet i Halden i natt!

Tilhengeren til Ole-Bjørn Tjugen ble i natt stjålet uten for hans bolig i Halden. Hengeren var lastet og klar for å reise på race i Eggedal denne helgen.

Tilhengeren er en lav skaphenger fra Brenderup med Brederup-navnet på siden og Østfold Modellbåtklubb-merker på bakdørene, reg.nr. AB 6937. Blandt båtene var en rød, hvit og blå Nodd V180 med Rema 1000-reklame og 2 stk. O-7,5 båter med CMB-motorer.

Tips mottas med stor glede! Send meg en mail eller ring 908 83883 hvis

JohnnyStingray 02-09-10 01:00 Gå til siste melding
    flypilot-

Helisamling på Phoenix RCC 18 Sept.

Vi inviterer herved alle helipiloter og andre skuelystne til helisamling på Phoenix RC Club sin stripe den 18 september. Søndag 19 september er reservedag dersom været krangler. Vi satser på en høyst uformell samling hvor klubbens grill blir stilt til disposisjon og som kan brukes av de som måtte ønske det. Det blir også muligens en liten artig konkurranse eller to om vi får noen påmeldte.

flypilot 06-09-10 01:00 Gå til siste melding
    xilian-3209

VRC PRO goes LiPo and brushless

With the expected move to LiPo batteries and brushless motors VRC has adapted its line of electric chassis and has completely changed away from the ‘old tech’ nickel metal hydrate cells and brushed motors. Virtual Racing Industries president Pieter Bervoets: “When we started modeling electric cars and components 4 years ago brushless and LiPo cells didn’t even exist, or at least not in radio controlled car racing. The market has now changed completely and for good reasons. So

xilian 09-09-10 01:00 Gå til siste melding
  • Ang. flytting av server

Det er maaaaange som sliter med firewallen og resultatet er at de ikke får opp noe som helst av RS-sidene. Har sendt mangfoldige mailer til host for å fiksa det.
    Satser på at de står opp tidlig om morgenen
    Comments 13 Comments
    1. Mr-Online sin avatar
      Dette skjer fortsatt
      Min ip hjemme er stengt igjen. Eneste jeg har gjort er å gå inn i uleste elementer i forumet, så klikket enten "uleste" eller back knappen
    1. xilian sin avatar
      Gjengi feilen du får
    1. Mr-Online sin avatar
      Your connection to this server has been blocked in this server's firewall.
      You need to contact the server owner for further information.
      Your blocked IP address is 85.19.191.172
      This server's hostname is cpanel26.proisp.no
    1. xilian sin avatar
      ok. Men det skal være slutt på dette nå da.
      firewall ble disablet fullstendig i 14-15 tida i dag
    1. Mr-Online sin avatar
      Vel, jeg prøvde å åpne noen bilder av noe som var lagt ut her i dag, etter bilde #3 fikk jeg ikke opp noe bilde og når jeg da klikket "nye meldinger" så kom jeg ikke inn igjen
    1. xilian sin avatar
      ok. Gi meg URL, så skal jeg se på den
    1. Heimelaga sin avatar
      Sitat Opprinnelig postet av Mr-Online Vis post
      Denne var kjent ja. Men eg har ikkje sett noko til den idag.
    1. Mr-Online sin avatar
      Sitat Opprinnelig postet av Heimelaga Vis post
      Denne var kjent ja. Men eg har ikkje sett noko til den idag.
      Det var en eller annen som hadde lagd noe og satt hele greia i en skrustikke.
      Samme skjedde på jobben sin ip, logget meg opp mot en server der for skrive istad nemlig.
      Når jeg går "back" par ganger så er jeg plutselig sperret ute.

Dette har idag skjedd hjemme og på jobben, begge steder med fast ip. Forskjellige leverandører :-(
    1. xilian sin avatar
      men var det FØR eller ETTER kl 16:00 i dag dette har skjedd??
    1. Mr-Online sin avatar
      Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
      men var det FØR eller ETTER kl 16:00 i dag dette har skjedd??
      Begge deler, når jeg prøvde å finne linken til bildene som fikk meg sperret her hjemme så ble jeg sperret på jobben..
      Men nå har jeg jo kommet inn igjen hjemmefra da...
    1. Mr-Online sin avatar
      Jeg så meldingen din om "URL" omtrent i det du postet den, så ca 20.15-20.20 tiden
    1. Mr-Online sin avatar

Da var vi der igjen da........
    1. Mr-Online sin avatar
      Dette begynner jo å bli dumt
  • Advertisement

• Annonse