+ Svar på tråd
Side 7 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 6 7
Viser resultater 61 til 68 av 68
    Har ikke bildet av min egen FG Porche EVO 08 for hånden men den ser slik ut.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		Porche 1.jpg
Visninger:	304
Størrelse:	27.9 KB
ID:		21472  
    Sist endret av Råkjører´n; 18-08-09 kl 21:32

Sitat Opprinnelig postet av Houmb Vis post
    Her er da min Harm SX-3,
    med sort-lakerte felger
    Hvorfor er du ikke med å kjører løp da Patrick? Du har jo ikke kjørt siden siste 3 timern i Kodal jo :P
    Adrian Berntsen Røseth 93 modell.
    Xray T3 : Xray NT1 : RS5 : Futaba 4PK
    SKUMDEKK ER FOR NYBEGYNNERE OG DE SOM IKKE GIDDER Å SKRU!

Tirsdagskjøring

Sitat Opprinnelig postet av Råkjører´n Vis post
    Har ikke bildet av min egen FG Porche EVO 08 for hånden men den ser slik ut.

Ta en tur til Hverven på tirsdag, her er det large scale kjøring hver uke. Så kan du treffe andre med samme bil , matche deg litt og få litt tips!

Petter
    Petter Lassen
    FG EVO 09, HPI Baja 5B, FG Baja 2WD, FG Baja 4WD , Kysosho Inferno MP6, Kyosho Inferno MP7.5, Kyosho Inferno MP777

Ja høres ut som en god idé og reise ditt
    Morten Randen 1984 modell.
    www.lanekassen.no

Red face Bilene mine.

En EVO 08, en Sportline som er litt oppgradert, og den ombygde MCDen som enkelte her på forumet vistnok mener kommer fra Barbieteamet, hehe. (for å være litt besjeden, så er bare Sportlinen kjøpt ny, EVOen er brukt konkurransebil.)
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_2915.jpg
Visninger:	181
Størrelse:	49.4 KB
ID:		26075   Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_2918.jpg
Visninger:	175
Størrelse:	55.0 KB
ID:		26076   Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_2926.jpg
Visninger:	175
Størrelse:	61.9 KB
ID:		26077  

Sitat Opprinnelig postet av Rottenikken Vis post
    En EVO 08, en Sportline som er litt oppgradert, og den ombygde MCDen som enkelte her på forumet vistnok mener kommer fra Barbieteamet, hehe. (for å være litt besjeden, så er bare Sportlinen kjøpt ny, EVOen er brukt konkurransebil.)
    Har du ikke karosserier til de to andre bilene dine?
    Tysvær RC Klubb www.trck.no

Sitat Opprinnelig postet av Batman Vis post
    Har du ikke karosserier til de to andre bilene dine?
    Jo, jeg har det. Evoen må ha nytt karosseri.

Her er min FG F-1 Competition m mekaniske bremser. Den skal få nytt design da jeg personlig ikke liker det designet som er. Har kjøpt brukt så jeg må ha ny vinge og karosseri grunnet personlig smak. Da skal jeg legge ut biler av den. Her er bilen inne for service. Jeg har tatt av bærearmene på venstre side foran for å kopiere dem på mekanisk verksted i rustfritt stål og elektropolere dem blanke etterpå. Jeg syntes det er en god idé etter en smell jeg hadde på Mandag. Da knakk to aluarmer. Heretter på F-1 hjuloppheng - bare stål!!!

Vedlegg 36656 Vedlegg 36657

+ Svar på tråd
Side 7 av 7 FørstFørst 1 2 3 4 5 6 7

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse
Advertisement