+ Svar på tråd
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 30
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    Så mao. trenger jeg bare en 2-kanals stikkeradio?? .. jøss...

Men jeg har jo denne i hylla da. Men 2.4 fungerer kanskje ikke så bra til sjøs?
    Ja, det er alt du trenger. Jeg er fersk i denne hobby`en, skal være " pensonist hobby " , men jeg er medlem av Østfold modellbåtklubb og vi bruker jo også 3 pk med PCM til våre båter pga. kombinasjonen av vann og motorer med tenningssystemer. På disse seilbåtene er det som sagt enkelt og du kan helt sikkert bruke den du har bare det er stikke på den, men jeg tror sikkert du får med den han har hvis du byr 4000 med sender, er kjekt å ha hvis du ikke kommer til å like dette og ønsker å selge skuta igjen ! Disse to båtene hadde vært bort for lenge siden med en bedre markedsføring ! Lykke til !

Jeg glemte å nevne at de båtene han skal selge er utstyrt med 35 mhz. mottakere og det er jo den ene senderen han har også, slik at du tar høyde for dette ! Gled deg til å prøve seiling, er en helt annen verden enn all den andre støyen vi lager og er utrolig moro når du begyner å få det til, er ikke så vanskelig heller. Jeg har vært mye på sjøen, men aldri ombord i en seilbåt med seilene oppe, men etter et par timer går det greit hvis du bare lærer deg å lese vinden. I Sandefjordsfjorden og Medfjorden har du jo mange muligheter, så det er bare å holde seg unna ferja mellom Sandefjord og Strømstad, så går det nok greit !

Hei igjen Lurer bare på om det har blitt noe IOM seilbåt på deg enda

Administrator xilian totalt ukjent xilian sin avatar
    Meldinger
    3,174
    Blog Entries
    1
    Takk!
    1
    Nei. Har ikke blitt noe kjøp.

Jeg driver egentlig å jobber litt med å få tak i en makker da jeg vil tippe det er artigere å seile sammen med noen.
    Og han har jo 2 båter til salgs også, så det er jo egentlig bare å fortsette søket.

Lover å komme tilbake med full dekning om det blir noe kjøp
    Du må aldri tro du er verdiløs... Du kan alltids brukes som et dårlig eksempel!
    www.radiostyrt.no - www.modellflynytt.no - www.rcnytt.no

Jeg har kjøpt begge 2, sorry
    BUGGY
    X-ray 808, RB, Spektrum DX3R. GPX4 PRO 1:10 Touring car

Meldinger
    3,174
    Blog Entries
    1
    Takk!
    1
    hm. jaja. Det går vel flere tog. :/

Nei, ikke for den prisen!

Jokko, du holder deg unna disse båtene!
    I år skal du satse for fullt i Offshore NorgesCupen!
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org

Endelig slutt på vinteren!

Men 2.4 fungerer kanskje ikke så bra til sjøs?
    FUTABA funker over alt. Uansett radio, du skal ha en rask seilbåt før du får problemer med signalene.
    Jeg tror til og med røyksignaler og budstikke hadde vært kjapt nok i denne klassen!

(Jada, jeg har prøvd IOM, og det var attpåtil moro! )
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org

Endelig slutt på vinteren!

Meldinger
    3,174
    Blog Entries
    1
    Takk!
    1
    ok. Greit å vite..

Jeg har fortsatt griselyst på ei sånn skute.. Bare så himla synd at jeg ikke
    har finni en eneste annen som er gira

Jeg har hatt og solgt båten du opprinnelig skriver om, og det lille jeg fikk se av den såg bra ut. Rett og slett en lekker båt. De siste jeg solgte var til 2 brødre, og begge likte dem veldig godt. Det vil si at først kjøpte den ene av dem seg et eksemplar, og den andre kom inn en dag eller to etterpå og bare måtte ha en. Ble tydeligvis fristet

Jeg er nesten sikker på at de fleste tror at seilbåt er kjedelig, men de som prøver seilbåt pleier å innse at det er virkelig moro, og at det har noen kjempefordeler med tanke på hvor mye kjøreglede en kan få.

Jeg skal nok ha den inn igjen i butikken nå når sesongen er på vei
    Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
    DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

+ Svar på tråd
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse
Advertisement