+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 36

ØMBK`s Høsttreff 2009

Østfold Modellbåtklubb ønsker alle med rc-speedbåt interesse velkommen til vår kjøreplass ved Sæbyvannet i Svinndal lørdag 17/10 fra kl. 10 til 16. (OBS: Datoen er fremskyndet 1 uke i forhold til terminlista på vår webside!)
    Arrangementet er høyst uhøytidelig, og vi skal bare kjøre båt, juge litt, spise pølser og rett og slett ha en hyggelig dag på vannet før isen legger seg, og rc-båtmiljøet tar en pause.
    Vi oppfordrer også de som har båter, utstyr eller andre ting tilknyttet hobbyen som er til salgs om å ta med seg dette, slik at vi får litt ”markedsstemning” også. Nytt eller brukt; det finnes alltids en kjøper!
    Vi setter et lite værforbehold for arrangementet. Vi har iløpet av sommer`n hatt nok striregn og stormkast hvor telt og utstyr har ”tatt av”.
    Er du i tvil om det blir eller ikke blir, så følg med her på forumet og denne tråden for oppdatering!
    Velkommen til alle båtintereserte, enten dere er aktive racere eller hobbykjørere, medlemmer av en klubb eller ikke, eller bare har lyst til å se på masse flotte båter! Vi satser på en fin, opplevelsesrik og hyggelig dag ved Sæbyvannet! Så finn frem skuta/skutene, og sett av datoen allerede i deg!!! Alle er velkommen til å kjøre!!!
    Jon E.
    Formann ØMBK (Se www.ombk.org for veiforklaring m.m.)
    Jon Ertnes, 1968-modell, "Don't wish it were easier, wish you were better. Don't wish for fewer problems, wish for more skills. Don't wish for less challenges, wish for more wisdom."

Talking

Pølser og skolebrød da er jeg med .
    Martin Holst (1967)
    www.mhrcboats.piczo.com
    Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

Nå er terminlista på www.ombk.org oppdatert

Flott Øyvind!

Kommer du for å prøve å sette ny fartsrekord med Dragcat`n, kanskje??? Hadde vært skikkelig moro å sett den i aksjon igjen! Det er jo langt over et år siden Leif dro 109 km/t med den og pulveriserte isoporbøya...

Og Martin; hvis du stiller til start på NC1 2010, så skal du få skolebrød! Nå har vi hørt "skal snart" lenge nok, vel???
    Gleder oss til å se den superraske Zigma`n igjen, ihvertfall!!!
    Jon Ertnes, 1968-modell, "Don't wish it were easier, wish you were better. Don't wish for fewer problems, wish for more skills. Don't wish for less challenges, wish for more wisdom."

Sitat Opprinnelig postet av JohnnyStingray Vis post
    Flott Øyvind!

Kommer du for å prøve å sette ny fartsrekord med Dragcat`n, kanskje??? Hadde vært skikkelig moro å sett den i aksjon igjen! Det er jo langt over et år siden Leif dro 109 km/t med den og pulveriserte isoporbøya...

Og Martin; hvis du stiller til start på NC1 2010, så skal du få skolebrød! Nå har vi hørt "skal snart" lenge nok, vel???
    Jeg håper det kommer mange 35 båter. Er klar for et SKIKKELIG rått race på tampen av sesongen. Nodden er tuna inn og klar for årets siste bikkje slagsmål.... Klar som bare f......
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com
    www.yellow-racing.no

Sitat Opprinnelig postet av oddis67 Vis post
    Jeg håper det kommer mange 35 båter. Er klar for et SKIKKELIG rått race på tampen av sesongen. Nodden er tuna inn og klar for årets siste bikkje slagsmål.... Klar som bare f......
    Kan jeg få lov til å være dommer da?

Sitat Opprinnelig postet av oddis67 Vis post
    hmmm.... får kanskje ta fram den som er 13 cm. lengre enn din

Sitat Opprinnelig postet av jokko Vis post
    Har du plutselig blitt bra i minisken igjen???
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org

Endelig slutt på vinteren!

Flott Øyvind!

Jeg har selvsagt arbeidshelg, så det blir neppe noe kjøring på meg.
    Hadde vært moro å fått grisekjørt litt igjen..

Den dagen Martin stiller opp for å kjøre NC skal jeg faen meg stille med egenbakte skolebrød selv. :

Sitat Opprinnelig postet av jokko Vis post
    Så så.. det er ikke (bare) størrelsen det kommer an på
    Sist endret av Øyvind!; 06-10-09 kl 13:48

Sitat Opprinnelig postet av harald1966 Vis post
    Har du plutselig blitt bra i minisken igjen???
    Har fått så mye medisiner, så jeg er på beina igjen, venter bare på MR

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Advertisement