+ Svar på tråd
Side 3 av 17 FørstFørst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 161
    blir den veldig varm? Du har jo "NOE" mer luftehull nå da
    Xray T3 / T2009 ll LRP ll KO propo ll Overloader 2
    www.minicar-racing.no || www.kvinesdalrc.org

hehe har noen nå ja.

I følge Martin er den for pinglete for motoren. Så om den forsatt funker så må den helst vare ett heelt løp.

hjulopphenget er og mos btw men det henger sammen.

Tror du skal ha ganske drøy kjøling, hvis du skal få en for ESC med for stor motor til å overleve.
    Du kan jo ha flaks med en kombinasjon av lett dreving, god kjøling og dårlig batteri.
    Dessuten så har vel den kjøleribba en funksjon, ville hvertfall ikke kjørt uten den...
    FF01 Golf VR6 | Midgard VW Taro | TA03F Urquattro rally
    FF01 new-beetle | TB-01 Skoda Fabia WRC

Grubler på meningen med livet.

Og at bilen har en bakkeklaring på 6-7mm.

Yeah racing har litt suspekt finish invendig.

Man kan se avtrykk av gjengene på innsiden.
    Hadde tamiya hatt plast dempere på 50mm hadde de vært å foretrekke. Siden de ville vært lettere en Yeah racing sine.
    Sist endret av MatsNorway; 15-10-09 kl 22:41

ja detta tror jeg blir en killer bil......
    Morten Randen 1984 modell.
    www.lanekassen.no

^^

Da er du go troende.

Skal leite etter 5mm alu aksler i morgen så jeg får litt lettere deler i girkassa.

Diffen foran ble fint smørt og går lett og fint, diffen bak er fylt opp med crank grease med teflon, bak diffen har jeg tro på.

Tipper vekten blir lavere en 1550gram
    Sist endret av MatsNorway; 15-10-09 kl 22:43

Regulator og mottaker kan du bare plukke ut og putte i tynn krympestrømpe Old school metoder er gøy Det hvite i regulatoren er bare kjølepasta, og er ment for å være der og overføre varme til kjøleribbene. Det jeg ville gjort med den er å plukke den ut, putte på krympestrømpe, og kanskje en liten vifte på den ene siden som kan blåse da igjennom strømpa og printkortet. Ang. dempere, så er faktisk plastdemperne til tamiya ganske bra, men nå har du handla alt

Fres ut masse, skru det sammen. Er bilen for myk, så har jeg karbonrør og lister på jobben, da kan vi stive av masse. Artig prosjekt med sånn bil egentlig

Har også karbonrør i 5mm på jobben, det vil jo da bli det samme som å kjøpe tamiya sitt girkasseakselsett, bare mye billigere Har rør i 4, 5 og 6, og stenger fra 1-3 eller 4 mm... Mulighetene er uendelige.
    Sist endret av Razer; 15-10-09 kl 22:55
    Martin Sørlie - Født 1985 - R/C siden 1995
    Losi XXX-CR - Yokomo Bmax4 Factory - LRP/Nosram - Spektrum - Arrowind - GM Racing

Tøft.

Demperene ble kjøpt fordi de var korte, det var den eneste grunnen. Kjekt at de har justerbar fjæring og da. En gang i fremtiden skal jeg mekke mine egne dempere, med justerbart kompression/ekspandering forhold.

Tamiya har ikke 50mm plast dempere?

De 5mm karbon rørene hadde vært fine. Dyre ell?
    Når ny bil er på plass kan denne bli driftbil, elns.
    Sist endret av MatsNorway; 26-10-09 kl 18:39

Sitat Opprinnelig postet av MatsNorway Vis post
    Tøft.

Demperene ble kjøpt fordi de var korte, det var den eneste grunnen. Kjekt at de har justerbar fjæring og da. En gang i fremtiden skal jeg mekke mine egne dempere, med justerbar bump-rebound forhold.

Tamiya har ikke 50mm plast dempere?

De 5mm karbon rørene hadde vært fine. Dyre ell?
    Når ny bil er på plass kan denne bli driftbil, elns.
    Har både rør, lister og annet rask, sikkert noe løst og. det er 55,- for rørene, men kommer du innom, så kan det jo hende jeg har noe rester fra flybygginga mi Hadde vært gøy å sett prosjektet, og hjulpet med litt løsninger
    Martin Sørlie - Født 1985 - R/C siden 1995
    Losi XXX-CR - Yokomo Bmax4 Factory - LRP/Nosram - Spektrum - Arrowind - GM Racing

Istedet for kortere dempere, så kan du jo lage nye dempertårn.
    Gjør du det litt snedig, så får du fler justeringsmuligheter også.

Trenger foresten fler bilder snart.
    FF01 Golf VR6 | Midgard VW Taro | TA03F Urquattro rally
    FF01 new-beetle | TB-01 Skoda Fabia WRC

+ Svar på tråd
Side 3 av 17 FørstFørst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse