+ Svar på tråd
Side 5 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 5
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Skal være litt latterlig.......

Neida, alt er ferdig, jeg har fått alle resultater, men jeg vet da pokker ikke hvordan jeg får lagt det ut, alle Dynoresultater er i PDF......

Hvordan gjør jeg dette, alle bilder må være store, ikke små bilder man må klikke på.....

Tlf 4691 0501

Sitat Opprinnelig postet av Egon Vis post
    Skal være litt latterlig.......

Neida, alt er ferdig, jeg har fått alle resultater, men jeg vet da pokker ikke hvordan jeg får lagt det ut, alle Dynoresultater er i PDF......

Hvordan gjør jeg dette, alle bilder må være store, ikke små bilder man må klikke på.....
    Kan du ikke bare legg ved pdf filen som vedlegg da?
    Hpi baja ss,futaba 2,4ghz,zenoah 30.5ccm raceportet, dominator v2 m/lyddemper. lauterbacher,flm,gh,killer rc,tr,proline,hostile+ litt til
    Hobao hyper mini st brushless

Du kan laste opp bilder på f.eks photobucket og linke direkte derfra. Da kommer bildene opp som store og ikke små ikoner.
    Hvis man tok alle bilene vi har i landet og satt etterhverandre rundt Ekvator ville salget av frostvæske og kupèvarmere falle helt bort....

har sendt deg pm egon.
    FG baja4x4 bakgårdsmix
    Min film; HER
    f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

Jeg vil ikke at alle skal se hvor dårlig min sylinder er i forhold til andre sin
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

+ Svar på tråd
Side 5 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 5

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse
Advertisement