+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 32

Skarnesbanen 26/6

Er det noe kjøring på gang på lørdagen????
    Jeg og brodern kunne tenkt oss en tur oppover og testa banen....
    Hpi baja ss,futaba 2,4ghz,zenoah 30.5ccm raceportet, dominator v2 m/lyddemper. lauterbacher,flm,gh,killer rc,tr,proline,hostile+ litt til
    Hobao hyper mini st brushless

[QUOTE=ps71;403680]Er det noe kjøring på gang på lørdagen????
    Jeg og brodern kunne tenkt oss en tur oppover og testa banen....[/QUOT
    vi kan kjøre der hvis det kommer flere,men det er trist og dra så langt vis det ikke er noen der'

mvh gaasen

Sitat Opprinnelig postet av ps71 Vis post
    Er det noe kjøring på gang på lørdagen????
    Jeg og brodern kunne tenkt oss en tur oppover og testa banen....
    Blir kjøring på Skarnes tror jeg, ser ikke ut til at det blir noen svensketur på oss, mangler bil som er stor nok til 3 mann med RC-utstyr....pokker å...

Vi var bedt ned til Gøteborg for kjøring på lørdag, midtsommeraften, med diverse på kvelden.....er det noen som har lyst til å være med og har stor bil så skrik....!

Bajanick/Robert, SSboy/Fredly og Egon/meg som blir med........

Tlf 4691 0501

Skjønner godt at den turen frister, kjøring, grilling og en pils eller ti hikk......

Men skulle det ikke bli noe av så kommer vi gjerne oppover på lørdag....
    Hpi baja ss,futaba 2,4ghz,zenoah 30.5ccm raceportet, dominator v2 m/lyddemper. lauterbacher,flm,gh,killer rc,tr,proline,hostile+ litt til

Sitat Opprinnelig postet av Egon Vis post
    Blir kjøring på Skarnes tror jeg, ser ikke ut til at det blir noen svensketur på oss, mangler bil som er stor nok til 3 mann med RC-utstyr....pokker å...

Vi var bedt ned til Gøteborg for kjøring på lørdag, midtsommeraften, med diverse på kvelden.....er det noen som har lyst til å være med og har stor bil så skrik....!

Mao må bilen være svær nok til 4 med RC ustyr....

Sitat Opprinnelig postet av Egon Vis post

Hvor stor bil trenger dere da??Har transporteren jeg og får vi ikke plass i den så vet jeg ikke helt jeg

Sitat Opprinnelig postet av dyver Vis post
    Hvor stor bil trenger dere da??Har transporteren jeg og får vi ikke plass i den så vet jeg ikke helt jeg
    Litt for intimt for min smak!

Det er snakk om å kjøre en bil med plass til 4 med bil og tilhørende utstyr...
    Sleng inn en treseter baki så snakker vi

Baja 5B V.2/30,5cc PRO MOD/PRO-PIPE/TR/PD/DS/Killer RC/Futuba 4PK
    Vorza Flux/Savage Flux/Sprint 2 Flux/Rustler/Blitz/Tamiya cr-01/Rock crawler prosjekt

Sitat Opprinnelig postet av SSboy Vis post
    Litt for intimt for min smak!

Det er snakk om å kjøre en bil med plass til 4 med bil og tilhørende utstyr...
    Sleng inn en treseter baki så snakker vi
    Ikke noe problem å hive inn en tre seter baki da

blir det ikke svensketur så kommer hvertfall jeg til skarnes på lørdag.. hørtes ut som robert/bajanic og fredly ssboy også skulle komme dit på lørdag i så tilfelle
    1:5 hpi baja ss, futaba 3pm , 30,5 PRO MOD Reed Case, pro pipe, turtle racing clutch, Teamfasteddy bearings, pico killswitch, rpm's, flm driv kopper, phat dad aksler, threshold rezzies + masse annet driit

Sitat Opprinnelig postet av Vforce jr Vis post
    blir det ikke svensketur så kommer hvertfall jeg til skarnes på lørdag.. hørtes ut som robert/bajanic og fredly ssboy også skulle komme dit på lørdag i så tilfelle
    Er dønn klar jeg, så trenger bare og vite om det blir noe eller ikke....??
    Skal evt bli morro og se hvordan den reedcasen går.

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse
Advertisement