Du husker at du tok meg igjen på innerpartiene sa du.....? Vi kjørte samme løp....?
Dere andre (kanskje med unntak av Lars) gjorde så mye feil at det ikke var nødvendig å gi gass. Men i siste finalen hadde jeg jo ikke noe å tape å da hadde jeg bestemt meg for å gi jernet. Såvidt jeg husker var du 1,5 runde bak eller noe sånt - men jeg hadde jo mer fart på langsida... - 1,5 runde mer fart...?
Ellers så ser jeg at du anbefaler Corally sp etellerannet. Lett å få til uten å gjøre så mye.
Har sett deg tranctionrolle når vi med CEFX ikke har vært i nærheten. Har sett bilen din gå bra runde etter runde for plutselig å snurre helt uten mål og mening (tweak).
Dette er problemer som jeg aldri har opplevd på samme måten med CEFX - og oppsettet jeg kjørte i NM - var rett ut av esken - helt uten modifiseringer - det er enkelt det.
Hvis du har sett at jeg har skrudd en del - så er det for å teste nye ting - men det er bra å vite at med en så god bil som CEFX er det bare å gå tilbake til standardoppsett-når grepet endrer seg så mye underveis som det gjorde i NM.
Fortsett med Corally du Jokkiz - håper ihvertfall ikke du bytter til CEFX - da blir du en mye værre konkurent
Fin pokal forresten...! :wink: