Ja, jeg mente ikke at den var så fantastisk - det var mer at de hadde skrevet "Mugen killer" på den hehe
Ja, jeg mente ikke at den var så fantastisk - det var mer at de hadde skrevet "Mugen killer" på den hehe
mvh, Espen Grimsgaard ('75)
[[ har en kunst-pause..]]
Ai, ai her har vi en gladgutt![]()
Ja han var jammen glad gitt. jeg trur pokker ta meg han hadde ørevoks i munnvikene jeg gitt.
always been a biker at heart and a biker is what i wanna be
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Her er bilen kommet lenger en esken!
Nesten ferdig!
Den skal testes i morgen!
Da er förste prövetur unnagjort, og jeg må si at Serpent har gjort hjemmeleksene sine denna gangen.
Bilen var utrolig stabil og fin , og ingen tendenser til tractionroll.
0,06 sek. unna persen min förste tanken![]()
I dag skal det kjöres mer.
Skal blant annet teste med enveisdiff.
En annen ting som var klart bedre med denne bilen er finnishen.
Ingen filing samenlignet med 710.
Tut og kjör.......
Helge Johannessen
1975 modell
Team Sheperd Velox V10,Corally phi'09,Corally SPX, NOSRAM, SIRIO, FUTABA
funka bilen bra rett ut fra base setup??
Er bilen "lett å få till" slik som RRR...?!?!?!??!??
Pål
Jeg har ikke fått prøvd veldig mye enda, men bilen virker å funke veldig bra for andre som har testa her hvertfall. Jeg holder på å kjøre inn en motor
Sånn ut av boxen så tror jeg kansje diff-fettet er litt for tjukt for Grenlands-banen, men det er jo en bagatell..
Jeg satte sammen bilen etter tegningen, bortsett fra at jeg hadde blå fjärer rundt om.
Nå har jeg gjort noen små justeringer. B.l.a enveisdiff, stabstag, mykere hjul foran enn bak og knuste banerekorden på sörli.......
den nye banerekorden er nå 13,181 sek........
Helge Johannessen
1975 modell
Team Sheperd Velox V10,Corally phi'09,Corally SPX, NOSRAM, SIRIO, FUTABA
Jeg hadde første prøvetur på bukta i går og bilen funka bra den! Relativt dårlig grep, men basic setup fungerte helt ok. Rakk ikke å teste så mye, men vil nok bytte til blå fjærer og 40' diff-olje bak til neste trening.
Hvor var du Espen?!?!? Ser deg vel i Gøteborg til helgen da, vi drar i morgen tidlig
/Frank
2mm caster, 2 grader camber front, 3 grader camber bak, downstop på +1 frem og +8 bak ser ut til å være et god sted å starte.
Tykt diff fett fremme, og sånn medium bak (ca 30-40 000)
Skal dure 720 i NM jeg også....
//SB