+ Svar på tråd
Viser resultater 1 til 7 av 7

Hvordan komme inn på Sør-Cup hjemmesiden!?!

For å komme inn på sør-cup hjemmesiden som snart kommer, så må dere som kjører Internet Explorer installere en liten fil.

Utklipp fra domeneshop.no
    OBS! Domenenavn med æ, ø, å og andre særnasjonale tegn, såkalt IDN, er en forholdsvis ny standard. For å bruke slike domener i web- og epost-adresser må man ha støtte for dette i den programvaren man kjører. De nyeste versjonene av Opera, Mozilla, Firefox, Safari og Camino støtter IDN, men Internet Explorer og Outlook gjør det ikke, med mindre man har installert en spesiell plugin. Det er ventet at i løpet av 2005 vil de fleste programleverandører ha kommet med oppdateringer som støtter IDN. Les mer https://www.domeneshop.no/faq.cgi?id=8

Filen dere må installere ligger på : http://idn.verisign-grs.com/plug-in/...jsp?src=idnnow
    --: Tommy Svaasand :--
    ------------------------------
    BIMS || LRP - BLUE is BETTER - LRP hjemmeside!

Du Tommy, du Tommy.. Kunne du ikke bare registrert www.sorcup.no da? Det er jo litt sært at man må installere spesial-programvare for å kunne se websidene til Sørcup liksom?
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

humor

De som har oppdaterte versjoner av andre programmer en IE, har ikke noe problem... og jeg ser ikke noe minus med et lite IE plugin.

Det kommer mer og mer sider med spesialtegn som æøå, så jeg kan ikke se annet en at folk med IE vil få bruk for dette pluginet

Du har kanskje ikke installert hverken flash eller java plugin engang... hehe

Sør-Cup siden er oppe å sviver, men er ikke helt ferdig enda. Håper dere sør-cupere kan teste den litt ut, og komme med tilbakemelding om ev. bugs, tips og tricks

Adressen er : www.sør-cup.no

For dere som har Internet Explorer og enda ikke har installert denne filen det er skrevet om i topicen, så kan dere gå inn på adressen www.xn--sr-cup-bya.no ,men er jo litt kjedelig å måtte skrive noe så langt

Så kjempebra ut det Tommy! Gratulerer!
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

Må jo si at jeg trodde ikke du Tommy satt inne med slike datakunnskaper.. Sida var jo knall! Bra jobba. Det eneste som var litt dritt er som Espen sier, at du kunne registrert www.sorcup.no .. Men men Nydelig layout!
    Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
    .:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
    .:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.

Til og med jeg fikk siden til å fyngere, så da klarer alle det
    Leif Kenneth Svaasand -78
    MTA-4 + mange andre Rc biler
    Jeg springer kun viss noen springer etter meg.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
Annonse
Annonse
Advertisement